Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Takvimi ve Süreç Yönetim Sistemi (ATÖSİS)
2021 yılı Akademik Teşvik Ödeneği başvuru, değerlendirme, itiraz ve sonuçlandırma iş ve işlemlerinin üniversitemiz tarafından tedarik edilen “Akademik Teşvik Ödeneği Süreç Yönetim Sistemi” (ATÖSİS) üzerinden yürütülmesine karar verilmiştir. Kurulumu tamamlanmış olan ilgili program 12.01.2021 itibariyle aktif kullanıma açılacaktır. Başvurular atosis.afsu.edu.tr adresinden gerçekleştirilecek olup mevcut kurumsal kullanıcı adı (kurumsal e-posta ve EBYS girişlerinde de kullanılan kullanıcı adı) ve parolası ile giriş yapılacaktır.
Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonuna başvurular | 12-18 Ocak 2021 |
Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonunun değerlendirmeleri tamamlaması ve Bölüm Akademik Teşvik İnceleme Komisyonuna iletmesi için son gün. |
20 Ocak 2021 |
Bölüm Akademik Teşvik İnceleme Komisyonlarının değerlendirmelerini tamamlaması ve Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna iletilmesi için son gün. | 25 Ocak 2021 |
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunda kararın verilmesi ve sonuçların duyurulması. | 01 Şubat 2021 |
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu kararlarına itiraz için son gün. | 08 Şubat 2021 |
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunun itirazları karara bağlaması ve alınan kararların ilanı için son gün nihai kararın verilmesi ve sonuçların duyurulması | 10 Şubat 2021 |
AFSÜ Strateji Daire Başkanlığı